تعمیر کلیه جی پی اس های گارمین به صورت کاملا تخصصی

انجام تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری.
تعویض تاچ اورگون داکوتا مونتانا
تعویض و تعمیر لاستیک سری 60 ، 62 ، 64
تعمیر آنتن
تعویض قاب و ال سی دی
تعویض تاچ اسکرین جی پی اس های گارمین سری اورگون 300 ، 550 و مونتانا با قطعه یدکی اصلی.
بالاترین کیفیت کار
تعویض ، تعمیر و کالیبراسیون توسط تعمیرکار با تجربه

روش ارسال دستگاه جهت تعمیر:
مراجعه حضوری جهت تحویل دستگاه در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح الی 5 بعد از ظهر یا ارسال از طریق پست، تیپاکس یا چاپار به آدرس زیر:
تهران خیابان انقلاب خیابان بهار جنوبی پلاک 37 برج بهار طبقه اول اداری واحد 504 گیرنده آقای کاوه صلواتی
کد پستی: 1561636341
تلفن ثابت: 02177615267  تلفن همراه: 09109400410
موقعیت بر روی نقشه گوگل https://goo.gl/maps/2YBGnhi33ao

مراحل انجام تعمیر:
1- تحویل گرفتن دستگاه و ثبت در سامانه نرم افزاری
2- بررسی دستگاه و اعلام ایراد دقیق و هزینه تعمیر به مشتری
3- تعمیر دستگاه در صورت تایید مشتری یا برگشت دستگاه به مشتری در صورت عدم تمایل به تعمیر
بررسی دستگاه و تعیین ایراد و اعلام هزینه هیچ هزینه ای برای مشتری ندارد

ایراد و خرابی شایع در دستگاه های جی پی اس گارمین
GPS GARMIN Etrex Vista Hcx
آنتن ندادن ویستا HCx
این دستگاهها پس از چند سال کار دچار این مشکل میشوند که در اغلب موارد قابل حل است.

شل شدن لاستیک دور GPS
این ایراد بیشتر به خاطر قرار گرفتن در معرض تابش نور خورشید به وجود می آید و در صورتی که لاستیک سالم باشد امکان احیا کردن و چسباندن آن با چسب مخصوص این کار وجود دارد

روشن نشدن ویستا HCx ، خاموش شدن ویستا HCx به محض اتصال به کامپیوتر

خرابی جوی استیک یا کلید 5 کاره ویستا Hcx
پس از چند سال کار به علت فرسودگی یا فشار بیش از اندازه، جوی استیک دستگاه خراب میشود که قابل تعمیر میباشد

GPS GARMIN MAP 60 Csx
خرابی لاستیک GPS 60 و کلید پاور
شایعترین ایراد دستگاههای سری 60 خرابی لاستیک بالا و کلید پاور میباشد. در صورت عدم توجه به این مشکل و روشن و خاموش کردن دستگاه با وسایل نوک تیز مانند خودکار یا میله احتمال کندگی دکمه پاور و سوراخ شدن فلت LCD دستگاه GPS 60 وجود دارد که هزینه تعمیر آن بسیار بالا میباشد

GPS GARMIN 62 62s 64s 64sc
فرسودگی و کنده شدن لاستیک دور جی پی اس
مهمترین دلیل این فرسودگی تابش نور خورشید و تماس با مواد شیمیایی پایه نفتی میباشد. پس از باد کردن لاستیک به مرور کنده شده و کلید پاور دستگاه دیده میشود. در صورت ادامه کار با این دستگاه احتمال نفوذ آب به داخل دستگاه یا شکستگی کلید و بورد دستگاه وجود دارد.
ارور دیتابیس Database Error که منجر به عدم امکان ثبت نقطه جدید میشود

GPS GARMIN Colorado 300
خرابی کلید چرخشی جی پی اس کلرادو 300
شایعترین مورد خرابی این دستگاه کلید چرخشی آن میباشد. با توجه به این موضوع که کار با این دستگاه بدون این کلید غیر ممکن است با خرابی این کلید استفاده از دستگاه غیر ممکن میشود. معمولا تنها راه تعویض این کلید میباشد.

GPS GARMIN Etrex 10 , Etrex 20 , Etrex 30
خرابی لاستیک دکمه اترکس 10 20 30
ساختار بدنه این سری دستگاههای گارمین به گونه ای است که بسیار مستعد خرابی لاستیک دور بخصوص در ناحیه کلید ها میباشد. این ایراد قابل تعمیر بوده و در صورت عدم تعمیر امکان نفوذ آب به داخل دستگاه و خرابی بورد آن وجود دارد.
کنده شدن لاستیک جوی استیک اترکس 10 20 30
بالا نیامدن جی پی اس اترکس 10 20 30
وصل نشدن به کامپیوتر اترکس 10 20 30
ارور دیتابیس Database Error که منجر به عدم امکان ثبت نقطه جدید میشود


GPS GARMIN Oregon 550 Oregon 300 Oregon 600 750
کنده شدن لاستیک دکمه پاور اورگون Oregon
این ایراد پس از کار کردن طولانی دستگاه به وجود می آید و تابش نور خورشید هم در ایجاد این مشکل موثر است.
خرابی دکمه پاور اورگون
خرابی صفحه لمسی جی پی اس اورگون

این ایراد معمولا بر اثر ضربه یا فاسد شدن مواد نیمرسانای صفحه لمسی به وجود می آید و قابل تعمیر میباشد.
بالا نیامدن برنامه یا وصل نشدن به کامپیوتر
ارور دیتابیس Database Error که منجر به عدم امکان ثبت نقطه جدید میشود

جهت اطلاع از نحوه ارسال دستگاه یا مراجعه به بالای صفحه مراجعه کنید